torek, 14. avgust 2007

Športno-elegantno za deževne dni

Modno obarvan naslov je posledica aktivnega branja ženskih revij, ki mi jih je v roke potisnilo kislo jadransko vreme. Zato ni presenetljivo, da so me včerajšnji sončni žarki TAKO (beri s Šilerjevim poudarkom) navdušili, da je misel na službeno pot v Ljubljano v razgretem avtomobilu dobro uro pred sestankom nadomestila alternativna podoba vetra v laseh in lovljenja poslednjih poletnih žarkov na kolesu. Krilo sem svetlobno hitro zamenjala za kolesarske hlače, sandale za superge in trak za kolesarsko čelado in se, opremljena z osnovnimi higienskimi pripomočki in rezervnimi oblačili, zagnala proti osrčju Slovenije. Časovna panika je na mojem števcu vestno izpisavala cca 30km/h, tako da sem na svojo 31km oddaljeno "final destination" prikolesarila v 1h in 3min.

Od počivanja na lovorikah športnega uspeha me je streznil nevihtni oblak, ki me je vestno zasledoval vso pot iz Ljubljane in odplaknil še zadnje energijske zaloge. Premočena, premražena in umazana sem se v zavetju domače postelje kljub neprijetnemu epilogu odločila, da bom prakso ljubljanskega kolesarjenja ponovila bolj pogosto.

2 komentarja:

Yah0da pravi ...

Respekk. To si zdj že mau deformirana, pa v bistvu povsod hočeš pridt s kolesam. ;)

Jasna pravi ...

No evo, sva že dve, ki se na šiht peljeta s kolesom - zdrav duh v zdravem telesu + eko osveščenost :)