sreda, 15. avgust 2007

Šmarjetna gora

Šmarjetna gora je ena izmed najbolj zlorabljanih točk za romantične akcije v Kranju. Trust me. Ampak podnevi izgleda precej bolj nedolžno. ;)

Za dopoldansko malico sem se usedla na kolo, z novim osebnim rekordom smuknila v dolino (66,2 km/h) in z zaletom padla naravnost v Kranj. Odkolovratila sem od mestnega vrveža v smer proti Besnici, skozi železniški nadvoz in na križišču zavila levo proti Stražišču. Utečene tirnice, ki vodijo h gostilni pri Ma rko tu, sem prekinila z zavojem v desno proti Šmarjetni gori.

Asfaltiran 16% vzpon po serpentinah se je po najmanj dveh f.. točkah spremenil v poletno razglednico po Gorenjski. 646 metrov visok hrib, ki se dviga nad gorenjsko prestolnico, ime nosi po cerkvi Sv. Marjete, zgrajene v 14. stoletju. Bolj kot v cerkveni hram se obiskovalci gore sicer valijo v hotel Bellevue, še posebej to radi počno v poročnih povorkah.

Kakorkoli že; okrepčam se s pogledom na obdajajoče gore, nato pa zdrsnem nazaj v dolino ter odkolesarim nazaj v planinski raj ...

Kul intermezzo za torkovo lenarjenje.

1 komentar:

Jasna pravi ...

To Mojca! Sej ne vem, če ti je sploh še kšn hrib v okolici Kranja ostau za prekolsart..