petek, 7. september 2007

Medijska slava

Ker ob mrzlih dneh tožim po vročini, ki me obliva ob grizenju v 15% klance, posledicam kolesarske abstinenčne krize pa se ne bom izognila niti z jutrišnjim Poli maratonom, se kolesarsko udejstvujem zgolj v novinarskem pisanju.

Poleg Mladine, etra Radia Kranj in prihajajoče številke Zapika smo zapolnili tudi eno zadnjih številk Gorenjskega glasa, reportažo pa si lahko preberete na spletnem domovanju GG.

Pa veliko uspešno premaganih kilometrov na jutrišnjem maratonskem podvigu!

5 komentarjev:

Yah0da pravi ...

Ah.. mogoče bi mogle kr ceu kliping gor dat. ;)

MareG pravi ...

Ja Pina sam to, lahko ti je "ŽOW" k nis šla na Poli sendvi..., mislim maraton ;) Ful je blo dobr.
Aja pa Neža kako je kaj s krofi?

Tadej pravi ...

Aja? V mladini smo bili tudi? Klipink bi bil fajn ... ;)

Pina pravi ...

MareG: Pričakovala sem, da boste kakšen utrinek - predvsem v obliki ptujskih mesnin - delili tudi z mano. Če že ne bo poli salame, pričakujem vsaj poročilo!

Tadej: Seveda, naša medijska slava ne pozna meja. :) Radio Kranj, Mladina, GG, danes sem oddala še reportažo v Zapiku, ki sva jo pripravila s Samotom ... hehe

MareG pravi ...

Pina>> Moja ažurnost glede poročil je bila vedno bolj na slabem glasu. Ostala sta mi pa še dva krofa s trojan, Polija je nažalost zmanjkalo. Aja mam pa še nekaj muffinov :)