petek, 3. avgust 2007

Trenirajmo skupaj

Obe KŠK ekipi kolesarjev sta med seboj tesno povezani, zatorej izkušnje in kilometre dostikrat nabirata skupaj.

Sredin trening v poznih popoldanskih urah, ki nas je vodil od Kranja, proti Kropi, Dražgošam, Železnikom, Škofji Loki in nazadnje vsakega proti svojemu domu, je bil pod okriljem sončnega in ravno prav toplega (za nekatere že malo prehladnega) vremena, plus točke za prisotnost na njem pa si lahko pripišemo Bojan, Tadej, Mojca in jaz :) Vrhunec je bil dosežen z vzponom na Jamnik, ki je bil prav simpatičen, nikakor pa ne prenaporen - z Mojco sva bili celo pohvaljeni s strani dveh mladih kolesarjev, ki sta prav tako sopihala navkreber, češ ˝tod pa punc ne vidš dostkrat, tko da bravo dekleti˝, najbolj dolgočasno pa so se kilometri nabirali v Sevški dolini, ki je ni in ni hotelo biti konec, smo pa zato bili deležni čudovitih travniških prostranstev.

Dobrih 10 km pred Kranjem se nam je pridružil Mojčin znanec, bojda član Rekreatur ekipe Igriščarji, tako da je šlo za multiekipno kolesarjenje v pravem pomenu besede.

5 komentarjev:

Yah0da pravi ...

Malo z zamudo tudi poročilo na kolesarski.sekciji!:)

Anonimni pravi ...

Bravo bravo, naj se nam Igriscarji kdaj pridruzijo na nasih odpravah. Mojca? :)

Yah0da pravi ...

Smo v navezi. Bom poreklamirala naše izlete. :D

Pina pravi ...

Mojca, boš ti prevzela poročanje z današnjega izleta - vsi ostali člani ponoči odpeketamo proti Jadranu?

p.s.: Stopnice = travma! :)

Yah0da pravi ...

Delo opravljeno. (: Uživajte!!