četrtek, 12. julij 2007

100tka

Šest kolesarjev KŠKjeve kolesarske sekcije se je v nedeljo s kolesi po kolesarski poti odpravilo na kolesarski izlet v Zgornjo Radovno, med njimi pa sva bili tudi dve kolesarski bejbi.

Pot je zgledala nekako takole:

Kranj (TŠC)-Podbrezje-Posavec-Begunje-Jesenice-Mojstrana-Zgornja Radovna-Bled-Radovljica-Posavec-Podbrezje-Kranj (TŠC) = nič več in nič manj kot 100 km.

Izlet je bil eden lepših, kar je seštevek sončnega vremena, super zelene narave, opazovanja paglavcev v jezeru Kreda, uživanja banan, kopanja v Blejskem jezeru, idealne družbe, kosilca na terasi neke blejske gostilne in zasluženem pivu ob koncu dneva. Čeprav me je že prvi malo večji vzpon (vzpon na Posavca) dokaj demotiviral, češ, če sem tako zadihana že na začetku, ali bom sploh zmogla preostalih 90 km, sem vztrajala do konca, po premaganem mojstranškem klancu pa sem postala nepremagljiva :)

4 komentarji:

Yah0da pravi ...

No vidm da si samouk, ker ti je uspelo že brez šnelkursa! ;) Lepo! Glede na to, da ste mel s sabo kar dva profesionalna fotografa, zahtevamo fotke. :D Ja! :D

Tadej pravi ...

FOTKE

Yah0da pravi ...

Jaja, implementacijo kakšne od njih v zapis sem imela v mislih. ;)

Pina pravi ...

Čestitke za objavo posta ... in seveda 100ko! ;)
Na nove zmage,
pina